keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Ylimääräistä!

Koko päivä on ylimääräistä, luin juuri netistä! On tää hassu juttu koko karkauspäivä! Piti ihan päivän harvinaisuuden vuoksi laatia jonkinlainen postaus :-)

Aluksi voisi suomalaiseen small talk-tyyliin kommentoida säätä:


eilinen vastaan tämänpäiväinen...


tykkään niin kovin molemmista keleistä!! Olen taatusti syntynyt eilisen kaltaisena pyrypäivänä... tuiskukeli aiheuttaa minulle korkeintaan selkävaivoja lumitöiden takia, tämä päivä auringonpaisteineen valitettavasti päänsärkyä, kuulun lievästä migreenistä kärsiviin... Mutta aurinkolasit kehiin vaan!!

Vapaa-ajalla olen hissukseen kuulostellut paheneeko kurkkukarheus tällä kertaa...


Olen kuunnellut koomista Isä Camilloa ja paneutunut keltaisiin ajanvietteisiin...



...ja vähän muihinkin väreihin: ystävä toi punaisia tulppaaneja ja kirjastosta hoksasin Laura Honkasalon opuksen Kotikutoista - itsetekemisen ihanuudesta. Mukavaa kulttuurihistoriaa!

Eikös näillä aina yhden YLIMÄÄRÄISEN päivän selätä :D:D

1 kommentti:

  1. Jep,hyvin noilla selättää tän ylimääräisen päivän,mie nukuin juuri makoisat päiväunetkin,naapuri herätti kun lumilapiota tuli etsimään :) On nuo autot jokseenkin peitteen alla...mutta niin on kaunis tuo luonto <3 Aamulla aikaisin helli aurinko kun ulkona olin,ihanaa!

    VastaaPoista