sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Maaliskuisia terveisiä!

Ohops, tulikin parin viikon blogitauko - ihan vahingossa tosin, ei ollenkaan tarkoituksella. Mutta ehkä teki hyvää haudutella aatoksiaan...

Olen tauon aikana löytänyt taas upeita täkänöitä kirpputoreilta! Nyt niitä vielä saa halvalla. Kuvan hehkeä kaunotar irtosi kympillä Pelastusarmeijan torilta Tampereelta.

Harvinainen väri tämä kelta-valkoinen, ainakin minun kohteissani. Samaa sanoivat myyjät.

Tämä Saniaiseksi nimetty täkänä puolestaan tarrautui minuun Valkeakoskella...

Ihana kuvio! Valokuvat kuitenkin näköjään vähän mitä sattuu...valitan...

Olen siis seikkaillut kirppiksillä aina kun olen sellaisen lähelle osunut! Muista löydöistä sitten toiste!

Tampereella käydessäni ruokin itseni Vohvelikahvilassa savulohivohvelilla! Olihan ihanuus koko kahvila! Pikkuruinen söpöinen puoti! Ja ne herkut...!!! Varmasti menen toistekin ko. kahvilaan, ehkä sitten otan sen jäätelötäytteisen.... mmmmh!

Pitkästä talvesta huolimatta mustanmerenruusut ovat lähes ryöstäytyneet käsistä...ööö...siis ruukuista!!!

Näin mahtavasti ne eivät milloinkaan ole kasvukauttaan aloittaneet! Maaliskuu - ja kohta ne kukkivat!

Suurimpia ilonaiheita ovat myös nämä: kukonhelttojen pikkuruiset alut! Kärsivällisesti vaan! Aikaa kyllä on! Vaikka migreeniherkkä päänuppini ei aina auringon kirkkaudesta ilahdu, niin kukkaikkunan takia kestän!








4 kommenttia:

  1. Upeat täkänät ja mustanmerenruusut.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kirppari oastokset sait ja voi noita mustanmerenruusija upeita ovat vaikka on talvi vielä.

    VastaaPoista
  3. Hienot täkänät! Onpas sinulla isot mustanmeren ruusut. Minun kävyille ei tapahdu mitään. Ei taida olla homma hanskassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustikset vaatii todella kuuman ikkunan, olen huomannut!

      Poista