maanantai 19. syyskuuta 2011

On se syksy, on se

Pitänee uskoa syksyn saapuneen... lienen hitaista hitain hämäläinen kun vie aikansa ennen kuin valkenee :D
Kai se valkeni vasta kun vesijuoksukausi ulkona loppui ja hallissa alkoi...



Tätä syksypuuhaa olen tehnyt jo pari viikkoa. Kuivatan omenasatoa, kun se tuoreena ei oikein minulle sovi. Toivottavasti sopii edes kuivattuna... sitten saavat läheiset joululahjaksi!



Vielä löytyy tattejakin ja ihan kotipihasta! Sateet tietenkin lisäävät sadon todennäköisyyttä, erityisesti odotan suppilovahveroita! Niitä ei kylläkään omassa pihassa kasva!


Syyshortensia - kauneimmillaan ennen ekoja pakkasia!



Lupailin joskus aikojen alussa ettei täällä juurikaan esitellä muita sukkia kuin "sinisukkia" :D mutta näitä peppiraidallisia en voinut olla näyttämättä! Viimetalviset ilopillerit, Ticoticoa kahta eri väriä. Sopivan ohuet talvikenkiin, sopivan pitkät hameen kanssa, sopiva väriläiskä talven/syksyn pimeyteen!



Syksyn väriä tässäkin: kirppispaita,samettia. Kuvassa versio "ennen". Tulossa kuvia "muutoksen jälkeen"!!



Ja number two: villatakki 7-veljeksestä myös "ennen"!! Odotettavissa jotakin uudistusta :D Mitähän muuta sieltä vaatekaapista ottaisin muutoksen alle....

2 kommenttia:

  1. Tico ticot on kivat. mun pitäis kans kokeilla tuota kun on noita lankoja odottamassa...

    VastaaPoista
  2. omppuja mä kans olen kuivattanut, siivuja tulee naposteltua mennessä ja tullessa. Omenoita en kans uskalla paljoa syödä, silloin tällöin, mut nää omat (muutamia vain) ovat nyt niin hyvii.

    VastaaPoista